Jdi na obsah Jdi na menu
 


Need for Speed: Carbon

20. 4. 2008

 

Need for Speed: Carbon

ObrazekJeden z nejúspěšnějších dílu série černých závodů a skvělého tuningu Need for Speed je na světě! Čím nás překvapil? Překvapil nás především skvělými kaňonovými duely s bossy. Za hodně stály také výborné drifty, jak stadionové, tak kaňonové, ale k zahození nebyly ani drifty pouliční. Co nás nejvíc zaujalo? Poprvé v historii Need for Speed jsme mohli vidět obrovské motory, trčící z kapoty auta (na obrázku dole). V sekci tuningu přibyla možnost Autoscopult. V ní si právě v autech jako je Plymouth Hemi´Cuda můžeme udělat obří otvor do kapoty a z ní vztyčit obří motor s kompresorem. Zrovna tak můžeme dělat větráky, které vyniknou hlavně u Porshe Carrera GT. Můžeme udělat také krásná křídla a prahy, zejména u aut Nissan Skyline a Mitsubishi Lancer Evolution VII.

Tipy a Triky

Pokud v kaňonových driftech nebo samotných kaňonech budete mít povolené nitro, buďte střídmí a neplýtvejte, v těžkých zatáčkách by se vám to mohlo vymstit! Nitro používejte až na rovných úsecích v duelu, kde můžete svého soupeře bezstarostně porazit, případně v driftech pouze máte-li příliš nízskou rychlost.

V driftech nejezděte moc rychle, ideálně na zelenou barvu v ukazateli rychlostního bonusu, je totiž špatné nabourat, jelikož za čas driftu je největší bonus - násobek hodnoty.

V ostrých zatáčkách používejte zpomalovač času (speedbraker). Když nabouráte ve vysokých rychlostech, můžete si zkazit celý závod.

Neplýtvejte nitrem ani speedbrakerem, musíte vystihnout správný moment. Zrovna tak nedoporučuji mít nádrž s nitrem plnou, jelikož by se nedobíjelo a byla by to škoda, odrazilo by se to na čase závodu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

 

 

 

 

 

 

Obrazek